dimecres, 28 de novembre del 2012

Nadal...


Aquest any tenia moltes ganes de passar estes festes de Nadal amb tu... fer les coses normals, tranquiles, i gaudir-les al màxim. Tinc molta il.lusió de que vingues a sopar o dinar amb les meues ties. Són festes molt especials i dessitje amb totes les meues forces que puguem viure-les junts...
 
Segurament Carla i Elena ens demanarán que escriguem una carta llaaarga als Reis Mags, amb eixes cares de inocencia que tenen els xiquets. Només per vore la alegria que tenen quan arriben estes dates, ja val la pena estar a prop d'ells. Vullc portar-les a vore pessebres, a la Cavalcada dels Reis i a vore'ls arribar al port, com quan jo era petit. Pensar en tot aixó em transporta a un altra época, i se me venen unes llàgrimes d'emoció als ulls pensant en poder fer tot aixó amb tu i amb alguna Toyeta amb cara de concentrada o un Javieret amb cara de bon xiquet... Mai m'havia sentit tant així... i ho vullc ja!... res de "d'ací un temps"... Vullc que siguem pares ja mateix, poder mirar a un xicotet amb els nostres ulls i vore que és una part de nosaltres... Res em donaria més alegria que educar-lo i veure com aprén mil i una cosa de la mamà més espectacular del món, TU!. Tot aixó ho vullc ja... sense esperar. Vullc que ens canvie la vida positivament, vullc un punt d'inflexió i viure de cara al futur, en un present feliç i sincer amb tu, al teu costat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada