dimecres, 28 de novembre del 2012

Ho senc...

Em senc mal pel que va passar ahir... sé que ens vam posar molt nerviosos els dos i és possible que hagués hagut de fer les coses d'un altra manera... Pot ser era millor no parlar ahir en eixe moment. Però la única cosa que volia era explicar-te el que havia fet de tot cor i amb tota la bona fé del món. En ningún moment volia amagar res ni fer coses per darrere teu. Per una vegada, creu-me pq vaig ser clar i sincer com mai i pensava que t'agradaria... però em vaig equivocar. Els dos savem que no som així, que són moments durs i que reaccionem de forma diferent a com som normalment. Ho senc, de tot cor... de veres.
 
Però aixó no lleva tot el que hem estat parlant estos dies, els sentiments, les coses que estic canviant, i tot el que vullc demostrar-te. Tan de bó puga demostrar-te tot el que eres per a mi, i fer-te vore que et puc fer la persona més feliç d'este món.
 
Només tinc pensaments per a tu... cada minut, cada hora, cada dia. I m'agradaria poder fer tantes coses en tu, que no soc capaç de ordenarles al meu cap.

Cada volta que entre a casa és com si no fora "casa"... com si faltara l´ànima... la meua meitat. Cada cosa que veig, pense en contàr-te-la quan puga parlar amb tu. Vullc compartir amb tu tot el que em passa, les coses que faig, les que tu fas, les que aconseguirem junts... tot!.



Per casualitat, m'he recordat de esta pel.lícula... M'emociona cada volta que la veig, t'enrecordes?... M'impresiona el personatje del pare, és capaç de fer el que siga pel fill... Tots eixos valors són els que vullc mostrar-te. Així em senc jo amb tu, no et deixaré mai, sempre vetllaré per tu i pels nostres fills. Quan vols a algú de veritat, res té sentit si eixa persona no està.
Et vullc!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada